اسم این دعا

مدیر انجمن: شورای نظارت

ارسال پست
New Member
New Member
پست: 5
تاریخ عضویت: یک‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۸۹, ۸:۱۷ ب.ظ
سپاس‌های ارسالی: 2 بار

اسم این دعا

پست توسط arazboy »

با سلام اسم این دعا را می خواستم قسمتی از دعا:
الهم یا نور النور تنورت بالنور و النور فی نورک یا نور الهم یا عزیز تعززت بالعزه والعزه فی عزه عزتک یا عزیز اللهم یا جلیل ..........................


فکر کنم دعای نور باشد ولی سرچ کرده ام تو اینترنت یک دعای نور پیدا کردهام ولی آن نبود
ممنون میشم اسم اسن دعا و متن دعای کامل آن را بگذارید
با تشکر فراوان
Iron
Iron
پست: 186
تاریخ عضویت: سه‌شنبه ۳ دی ۱۳۸۷, ۱:۲۹ ق.ظ
سپاس‌های ارسالی: 563 بار
سپاس‌های دریافتی: 541 بار

Re: اسم این دعا

پست توسط هیچ »

سلام دوست عزیز
اسم این دعا هم نور هست . خیلی هم خاصیت داره ، این هم متن دعا:

بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم یانور النور
تنورت بالنوروالنورفی نورک یا نور
اللهم یا
عزیز تعززت بالعزه والعزه فی عزه عزتک یاعزیز
اللهم یا جلیل تجللت بالجلال
والجلال فی جلال جلالک یا جلیل
یاقدیم تقدمت بالقدم والقدم فی قدم قدمک یا
قدیم
اللهم یا قدیر تقدرت بالقدره والقدره فی قدره قدرتک یا قدیر
اللهم
یاوهاب توهبت بالهیبه والهیبه فی هیبته هیبتک یا وهاب
اللهم یا علیم تعلمت
بالعلم والعلم فی علم علمک یا علیم
اللهم یا حکیم تحکمت بالحکمته والحکمته
فی حکمته حکمتک یا حکیم
اللهم یامالک تملکت بالملک والملکوت فی ملکوت
ملکوتک یا مالک
اللهم یا قدوس تقدست بالقدس والقدس فی قدس قدسک یا قدوس
اللهم صبور تصبرت بالصبر والصبر قی صبر صبرک یا صبور
اللهم یا منان تمننت
بالمنه والمنه فی منت منتک یا منان
اللهم یا فرد تفردت بالفرد والفرد فی
فرد فردک یا فرد
اللهم یا واحد توحدت بالوحدانیه فی وحدانیه وحدانیتک یا
واحد
اللهم یا جمیل تجملت بالجمال والجمال فی جمال جمالک یا جمیل
اللهم یا
سلام تسلمت بالسلام والسلام فی سلام سلامک
اللهم یارب تربیت بالربوبیه
والربوبیته فی ربوبیه ربوبیتک یا رب
اللهم یاقهار تقهرت بالقهر والقهر فی
قهر قهرک یا قهار
اللهم یا جبارتجبرت بالجبروت والجبروت فی جبروت جبروتک یا
جبار
اللهم یا کریم تکرمت بالکرم والکرم فی کرم کرمک یا کریم
اللهم یاکبیر
تکبرت بالکبریاء والکبریاء فی کبریاء کبریائک یا کبیر
اللهم یارحیم ترحمت
بالرحمه والرحمه فی رحمه رحمتک یا رحیم
اللهم یا عظیم تعظمت بالعظمه
والعظمه فی عظمه عظمتک یا عظیم
اللهم یا مجید نمجدت بالمجد والمجد فی مجد
مجدک یا مجید
اللهم یا حلیم تحملت بالحلم والحلم فی حلم حلمک یا حلیم
اللهم لااله الاانت انک علی کل شیء قدیر سبحان القهارسبحان الغفار سبحان
القادر
سبحان العزیز سبحان القاهر سبحان الجبار سبحان الصبیر سبحان
الجبارالوهاب
سبحان المانع سبحان المبین سبحان الحی سبحان القیوم سبحان
الشافی
سبحان الکافی سبحان المعافی سبحان المومن سبحان المهیمن
سبحان الماجد سبحان الواحد سبحان الاحد سبحان الرحمن سبحان الجلیل سبحان الکریم

سبحان المقدم سبحان المؤخر سبحان الاول سبحان الاخر سبحان الظاهر
سبحان
الباطن سبحان الوافی سبحان الغنی سبحان المغنی سبحان المقدر
سبحان
النورسبحان الهادی سبحان الجلیل سبحان المجیب
سبحان الله والحمدلله ولااله
الاالله والله اکبر سبحان الله المسمی قبل ان یسمی
سبحان العلی الاعلی
سبحان الله وتعالی عما یقولون علوا کبیرا سبحان ذی الملک والملکوت
سبحان ذی
العزه والعظمه والهیبه والقدره والکبریاء والجلال والجبروت
سبحان الملک
المعبود سبحان الملک المقصود سبحان الملک الحی العلیم الحکیم
الذی لاینام
ولایفوت ابدا دائما باقیا سبوح قدوس ربنا و رب الملائکته والروح
لااله الاالله
وحده لاشریک له
له الملک وله الحمد وهوعلی کل شی ء قدیر یاحی یاقیوم یا
ذالجلال والاکرام لااله الا هو
علیه وتوکلت وهورب العرش العظیم ولاحول
ولاقوه الابالله العلی العظیم
برحمتک یاارحم الراحمین لااله الاالله
الحلیم الکریم لااله الاالله العلی العظیم
سبحان الله رب السموات السبع
ورب الارضین السبع وما فیهن ومابینهن ورب العرش العظیم
والحمد لله رب العالمین یا من اظهرالجمیل وستر القبیح یا من لم یواخذ بالجریره ولم یهتک الستر یا عظیم العفو یا حسن التجاوز یا واسع المغفره ویا باسط الیدین

بالرحمه یا صاحب کل نجوی ویا منتهی کل شکوی ویا مفرج کل کربه یا مقیل کل
عثره
ریا کریم الصفح یا عظیم المن یا مبتدء بالنعم قبل استحقاقها یا رباه
یاسیداه یا غایه رغبتاه
اسئلک بک وبمحمد وعلی وفاطمه والحسن والحسین وعلی بن حسین ومحمد بن علی وجعفربن محمد وموسی بن جعفر وعلی بن موسی ومحمد بن علی وعلی بن محمد والحسن بن علی والقائم المهدی الائمه الهادیه علیهم السلام ان تصلی علی محمد وال محمد واسئلک یا الله یاالله الاتشوه خلقی بالنار وان تفعل بی ما انت اهله برحمتک یا ارحم الراحمین
همانا دنیا مانند آب شور است
هر چه بیشتر بنوشی تشنه تر شوی

(امام علی علیه السلام)
Iron
Iron
پست: 186
تاریخ عضویت: سه‌شنبه ۳ دی ۱۳۸۷, ۱:۲۹ ق.ظ
سپاس‌های ارسالی: 563 بار
سپاس‌های دریافتی: 541 بار

Re: اسم این دعا

پست توسط هیچ »

حالا که ذکر این دعای عظیم الشأن شد بد نیست از خواصش هم نقل کنیم :

شرح دعاي عظيم الشأن نور

از مهج الدعوات نقل شده است با شرح و بسط كه مختصرش اين است:حضرت اميرالمومنين(ع) فرمودند كه هركه در هر روز يكبار يا در سالي يكبار يا در عمر خود يك مرتبه اين دعا را بخواند مراد هر دو جهان او برآيد و او را از هيچ آفريده بيم نباشد، زينهار كه به همه كس نيآموزيد كه به حرام بيازمايند نعوذبالله و از جمله خواص اين دعا آن است كه خواننده اش پيوسته در نظر خلايق عزيز و مكرم گردد و از تهمت و غيبت و مذلّت ايمن باشد و از منت مردم آسوده شود و از شرّ دشمنان و حسودان و منافقان در امان باشد و كارهاي بسته او گشاده گردد و دشمن بر او ظفر نيابد و قرض او ادا شود و محتاج مردم نگردد و در نظر پادشاه عزيز باشد و سِحر ساحران در وي كارگر نشود و از وسوسه شيطان ايمن باشد و هركاري كه پيش گيرد خداي تعالي او را مدد و نصرت كند و افراد هر خانه كه اين دعا در آن باشد از خستگي و مرگ مفاجات ايمن باشند و در آن خانه بركت و نعمت بسيار باشد و هرگز بركت از آن خانه بيرون نرود و قحطي در آن خانه راه نيابد و اگر عزيزي در سفر دارد روز دوشنبه و پنجشنبه و جمعه اين دعا را بخواند در همان چند روزه آن مسافر به سلامت باز گردد به حرمت اين دعا و اگر به سفر رود اين دعا را با خود دارد تا جان و مالش محفوظ باشد و دشمن بر وي ظفر نيابد و اگر درويش باشد توانگر شود تا به زيارت كعبه رود و اگر فاسق باشد عابد شود و اگر شارب الخمر باشد خداي تعالي او را توبه نصوح كرامت فرمايد و هركس اين دعا را با خود دارد محبوب القلوب و مقبول طبع جميع مردم گردد و اگر كسي در جنگ با خود دارد البته بر دشمن ظفر يابد و منصور گردد و از زخم تير و شمشير و نيزه و كارد و خطاي اسب در امان باشد و هر كه با خود دارد از شر آدم و ديو و درنده و سگ و ديوانه و جميع موذيان در حفظ و امان الهي باشد و هر كس از روي اخلاص و اعتقاد درست بخواند و شك نياورد به مقصود و مدعاي خود برسد...

و در روايت ديگر از حضرت اميرالمومنين عليه السلام مروي است كه فرمود: هركس دعاي نور را در عمر خود يكبار بخواند حقتعالي از گناهان [او] درگذرد به بركت اين دعا و اگر در جايي صاعقه يا زلزله و انواع بلاها نعوذبالله از غضب خداي تعالي حادث شود چون اين دعا را خوانند همه بلاها دفع خواهد شد و اين دعا را عزيز و محترم بايد داشت چنانكه مشروط است كه اين دعا را با مُشك و زعفران بر كفن ميّت نويسند ان مرده را عذاب قبر نباشد و صد هزار نور در قبر او بتابد و سؤال نكير و منكر بر او آسان شود و هفت هزار فرشته بر سر قبر او حاضر شوند و بر دست هر يك طبقي از نور كه بر سر او نثار كنند و گويند مترس و اندوه مدار كه ما مونس توييم تا روز قيامت و قبر او را فراخ كنند چندانكه چشم كار كند و دري از بهشت به قبر او گشايند، ديگر جبرييل عرض كرد يا رسول الله من شرم مي كنم از آن بنده كه اين دعا بر كفن او نوشته شده باشد و من او را عذاب كنم ...

و نيز عرض كرد خدا مي فرمايد كه پيش از ادم به نهصد سال اين دعا را بر عرش ثبت كردم و به هيچ پيغمبري نفرستادم الاّ به امّتهاي تو، هركس آنرا به صدق دل در ماه مبارك رمضان در روز آدينه(جمعه) در هنگامي كه نماز صبح را گذارده باشد و با كسي سخن نگفته باشد بخواند هر حاجتي كه دارد و با كسي سخن نگفته باشد بخواند هر حاجتي كه دارد حقتعالي در شب قدر كه شب فيض است برآورد و چون در ماه رمضان خواند به شروطي كه ذكر شد هفت هزار فرشته از مكه و هفتاد هزار از بيت المقدس جمع شوند و هر يكي را هزار سر باشد و بر هر سري هزار دهان و در هر دهان هزار زبان [كه] به هر زباني هزار تسبيح و تهليل گويند و ثواب آن براي خواننده [دعا] باشد تا روز قيامت و اگر ثواب اين دعا را ده قسمت كني هر قسمت آن برابر كوهي به بزرگي دنيا باشد و اگر تمام ثواب آنرا شرح كنم بيشتر امت تو عاصي شوند و تكيه بر اين دعا كنند و خلل در دين پيدا شود...

يا رسول الله خداي تعالي مي فرمايد هر كه آنرا بخواند هر حاجتي كه ميان من و او باشد روا كنم، خوشا بحال بنده اي كه اين دعا را در كفن خود نوشته باشد، چون روز قيامت از قبر سر برآرد هزار فرشته به استقبال او بفرستم كه هريك را بيرقي از نور در دست باشد با هفتاد هزار غلام كه هر يك لجام اسبي بدست كه شكم آنها از دُرّ و يالشان از ياقوت سرخ و موي آنها چون گيسوي زنان و در پشت هر اسبي قبّه‌اي از نور و در هر قبّه چهارصد پرده از نور آويخته ميان هر قبّه هزار حوري كه بر تختهاي استبرق نشسته باشند و بر هر سر هزار گيسو باشد از مُشك و عنبر و زعفران و كافور با نامهاي موكل نوشته، و اگر اين دعا را بخواند چون سر از قبر بدارد هزار فرشته ديگر بيايند كه در دست هر يك جامي كه چهار گونه طعام و شير و انگبين صاف در آن باشد و بر سر هر جامي سرپوشي از نور و بر آن سرپوشها نوشته شده باشد « لا اله الاّ اللهُ محمدً رسول الله عليٌّ وليُّ الله » و اين جامها را بدست وي دهند تا بياشامد و آن فرشتگان او را مي برند تا بعرصات قيامت كه هر كه او را بيند گويد اين كدام پيغمبر است يا كدام شهيد، از جانب حضرت ربالعزه ندا رسد كه اين نه پيغمبر است و نه شهيد بلكه يكي از امّتان محمد(ص) است كه دعاي نور را خوانده، من او را اين عطيه كرامت كرده ام يا رسول الله هركس در اين دعا شك كند ملعون دنيا و آخرت است پس جبرييل (ع) اين دعا را خواند و حضرت رسول(ص) آنرا بياموخت.

البته خاصيت اين دعاي جليل القدر بسيار است و در اينجا به اختصار ذكر شد تا خواننده و نويسنده را ملال نباشد والله اعلم بالصواب.
همانا دنیا مانند آب شور است
هر چه بیشتر بنوشی تشنه تر شوی

(امام علی علیه السلام)
New Member
New Member
پست: 5
تاریخ عضویت: یک‌شنبه ۴ مهر ۱۳۸۹, ۱:۱۸ ب.ظ
سپاس‌های دریافتی: 4 بار

دعا نور

پست توسط arian3000 »

 



بِسْمِ الله الرََّحمنِ الرَّحیم
 
  اَللّهُمَّ یانُورَ النَّورِ تَنَوَّرْتَ بِالنُّورِوَالنُّورُفی نُورِکَ یا نُورُ ، اللّهمَّ یاعَزیزُ تَعَزَّزْتَ بِالعَِّزةِ والعِزَّةُ فی عِزَّةِ عِزَّتِکَ یاعَزیزُ ، اَللّهُمَّ یا جَلیلُ تَجَلَّلْتَ بِالْجَلالِ والجَلالُ فی جَلالِ جَلالِکَ یا جَلیلُ اَللّهُمَّ یا قَدیمُ تَقَدَّمْتَ بِالْقِدَمِ وَالْقِدَمُ فی قِدَمِ قِدَمِکَ یاقَدیمُ ، اَللّهُمَّ یا قَدیرُ تَقَدَّرْتَ بِالْقُدْرَةِ وَالْقُدْرَةُ فی قُدْرَةِ قُدْرَتِکَ یا قَدیرُ اَللّهُمَّ یاوَهّابُ تَوَهَّبْتَ بِالْهَیْبَةِ وَالْهَیْبَةُ فِی هَیْبَةِ هَیْبَتِکَ یا وَهّاب اَللّهُمَّ یا عَلیْمُ تَعَلَّمْتَ بِالْعِلْمِ وَالْعِلْمُ فِی عِلْمِ عِلْمِکَ یا عَلیمُ اَللّهُمَّ یا حَکیمُ تَحَکَّمْتَ بِالْحِکْمَةِ وَالْحِکْمَةُ فِی حِکْمَةِ حِکْمَتِکَ یا حَکیمُ اَللّهُمَّ یامالِکُ تَمَلَّکْتَ بِالْمُلْکِ وَالْمَلَکُوتُ فِی مَلَکوتِ مَلَکوتِکَ یا مالِکُ اَللّهُمَّ یا قُدُّوسُ تَقَدَّسْتَ بِالْقُدْسِ وَالقُدْسُ فِی قُدْسِ قُدْسِکَ یا قُدّوسُ اَللّهُمَّ یا صَبُورُ تَصَبَّرْتَ بِالْصَبْرِ وَالْصَبْرُ فِی صَبْرِ صَبْرِکَ یا صَبور ، اَللّهُمَّ یا مَنّانُ تَمَنَّنْتَ بِالْمِنَّةِ وَالْمِنَّةُ فِی مِنَّتِ مِنَّتِکَ یا مَنّانُ اَللّهُمَّ یا فَرْدُ تَفَرَّدْتَ بِالْفَرْدِ وَالْفَرْدُ فِی فَرْدِ فَرْدِکَ یا فَرْدُ اَللّهُمَّ یا واحِِِِدُ تَوَحَّدْتَ بِالْوَحْدانِیَّةِ والْوَحْدانِیَّةُ فِی وَحدانیَّةِ وَحْدانیَّتِکَ یا واحِدُ اَللّهُمَّ یا جَمیلُ تَجَمَّلْتَ بِالْجَمالِ وَالْجَمالُ فِی جَمالِ جَمالِکَ یا جَمیلُ، اَللّهُمَّ یاسَلامُ تَسَلَّمْتَ بِالْسَّلامِ وَالْسَّلامُ فِی سَلامِ سَلامِکَ یا سَلامُ ، اَللّهُمَّ یارَبِّ تَرََبَّیْتَ بِالْرُّبُوبِیَّةِ والْرُّبُوبِیَّةُ فِی رُبُوبِیَّةِ رُبوبِیَّتِکَ یا رَبُُّ، اَللّهُمَّ یاقَهّارُ تَقَهَّرْتَ بِالْقَهْرِ وَالْقَهْرُ فِی قَهْرِ قَهْرُکَ یا قَهّارُ ، اَللّهُمَّ یا جَبّارُتَجَبَّرْتَ بِالْجَبَروتِ وَالْجَبَروتُ فِی جَبَروتِ جَبَروتِکَ یاجَبّارُ، اَللّهُمَّ یا کَریمُ تَکَرَّمْتَ بِالْکَرَمِ وَالْکَرَمُ فِی کَرَمِ کَرَمِکَ یا کَریمُ، اَللّهُمَّ یاکَبیرُتَکَبَّرْتَ بِالْکِبْرِیاءِ وَالْکِبْرِیاءُ فِی کِبْرِیاءِ کِبْرِیائِکَ یا کَبیرُ، اَللّهُمَّ یا رَحیمُ تَرَحَّمْتَ بِالرَّحْمَةِ وَالرَحْمَةُ فِی رَحْمَةِ رَحْمَتِکَ یا رَحیمُ ،اَللّهُمَّ یا عَظیمُ تَعَظَّمْتَ بِالْعَظَمَةِ والعَظَمَةُ فی عَظَمَةِ عَظَمَتِکَ یا عَظیمُ ، اَللّهُمَّ یا مَجیدُ تَمَجَّدْتَ بِالْمَجْدِ وَالْمَجْدُ فِی مَجْدِ مَجْدِکَ یا مَجیدُ ، اَللّهُمَّ یا حَلیمُ تَحَمَّلْتَ بِالْحِلمِ وَالْحِلْمُ فِی حِلْمِ حِلْمِکَ یا حَلیمُ ، اَللّهُمَّ لااله الّا اَنْتَ ،اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیءٍ قَدیرٌ، سُبْحانَ الْقَهّارِ ،سُبحانَ الْغَفّارِ، سُبحانَ الْقادِرِ، سُبحانَ العزیزِ، سُبحانَ الحَیِّ، سُبحانَ القیومِ سُبحانَ القاهرِ، سُبحانَ الجَبّارِ، سُبحانَ الصَّبِیرِ، سُبحانَ الجَبّارِالْوَهّابِ، سُبحانَ المانِع، سُبحانَ المُبِینِ ، سُبحانَ الشّافِیِ، سُبحانَ الْکافِیِ، سُبحانَ الْمُعافِیِ ، سُبحانَ الْمؤمِنِ، سُبحانَ المُهَیْمِنِ سُبحانَ الْماجِدِ، سُبحانَ الواحِدِ، سُبحانَ الاَحَدِ، سُبحانَ الرَّحْمنِ، سُبحانَ الجَلِیلِ، سُبحانَ الکَریمِ، سُبحانَ المُقَدِّمِ، سُبحانَ الْمُؤَخِّرِ، سُبحانَ الَاوَّلِ، سُبحانَ الْآخِِِرِ، سُبحانَ الظّاهِرِ، سُبحانَ الْباطِنِ ،سُبحانَ الْوافِیِ ، سُبحانَ الغَنیِّ، سُبحانَ المُغنِیِّ، سُبحانَ المُقَدِّرِ، سُبحانَ النُّورِ، سُبحانَ الْهادیِ، سُبحانَ الجَلیلِ، سُبحانَ المُجِیبِ، سُبحانَ اللهِ وَالْحَمْدُلِلّهِ ولااِلهَ الّااللهُ وَاللهُ اَکبر، سُبحانَ اللهِ المُسَمّی قَبْلَ اَنْ یُسَمّی سُبحانَ الْعَلِیِّ الْاَعْلی ، سُبحانَ اللهِ وتَعالی عَمّا یَقولُونَ عُلُواً کَبیرا، سُبحانَ ذِی الْمُلْکِ وَالْمَلَکوتِ، سُبحانَ ذِی الْعِزَّةِ وَالعَظَمَةِ وَالْهَیْبَةِ وَالْقُدْرَةِ وَالْکِبرِیاءِ وَالْجَلالِ وَالْجَبَروتِ، سُبحانَ الْمَلِکِ الْمَعْبود، سُبحانَ الْمَلِکِ المَقصود، سُبحانَ الْمَلِکِ الْحَیِّ الْعَلیمِ الْحَکیمِ الَّذی لایَنامُ ولایَفوتُ اَبَداً دائِماً باقِیاً سُبُّوحٌ قُدُّوسٌ رَبُّنا وَ رَبُّ الْمَلائِکَةِ وَالْرّوحِ لاِالهَ اِلّااللهُ وَحْدَهُ لاشَریکَ لَه , لَهُ الْمُلْکُ وَلَهُ الْحَمْدُ وَهوَعَلی کُلِّ شَی ءٍ قَدیرٌ، یاحَیُّ یاقَیُّومُ یاذَالْجَلالِ وَالْاِکرامِ لاالهَ اِلّا هُوَ ،عَلیهِ وَتَوَکَّلْتُ وَهُوَرَبُّ الْعَرْشِ الْعَظیمِ وَلاحَوْلَ وَلاقُوَّةَ اِلّابِاللهِ الْعَلِیِّ الْعَظیمِ بِرَحْمَتِکَ یااَرْحَمَ اْلراحِمِینَ ،لااِلهَ اِلّااللهُ الْحَلِیمُ الْکَریمُ لااِلهَ اِلّااللهُ العَلِیُّ الْعَظیمُ سُبحانَ اللهِ رَبِّ الْسَّمواتِ السَّبْعِ وَرَبِّ الْاَرَضینَ الْسَّبْعِ وَما فِیهِنَّ وَمابَینَهُنَّ وَرَبِّ الْعَرْشِ الْعَظیمِ وَالْْحَمدُ لِلّهِ رَبِّ الْعالَمِینِ . یا مَن اَظْهَرَالْجَمیلَ وَسَتَرَ الْقَبِیحَ، یا مَنْ لَمْ یُؤاخِذْ بِالْجَریرَةِ وَلَم یَهْتِکِ الْسِِّتْرَ یا عَظیمَ الْعَفو یا حَسَنَ التَّجاوُزِ یا واسِعَ الْمَغفِرَةِ وَ یا باسِطَ الْیَدَیْنِ بِالرََّحْمَةِ یا صاحِبَ کُلِّ نَجْوی وَیا مُنْتَهی کُلِّ شَکْوی وَ یا مُفَرِّجَ کُلِّ کُرْبَةٍ یا مُقِیلَ کُلِّّ عَثْرَةٍ یا کَریمَ الصَفْحِ یا عَظیمَ الْمَنِّ یا مُبْتَدِءً بِالنِّعَمِ قَبْلَ اِسْتِحْقاقِها یا رَ بّاهُ یا سَیّداهُ یا غَایَةَ رَغْبَتاهُ اَسْئَلُکَ بِکَ وَبِمُحَمَّدٍ وَعَلِیٍٍّ وَفاطِمَةَ وَالْحَسَنِ وَالْحُسینِ وَعَلی بنِ الْحُسَین وَمُحَمَّد بنِ عَلی وَجَعْفَرِبنِ مُحَمَّدٍ وَمُوسَی بنِ جَعْفَرٍ وَعَلیِّ بنِ مُوسی وَمُحَمَّدٍ بن عَلیٍٍّ وعَلیِّ بنِ مُحَمَّدٍ والحَسَنِ بن عَلیٍِ وَالْقائِمِ المَهْدِیِّ، اَلْاَئِمَّةِ الْهادِیةِ عَلَیْهِمُ الْسَّلامُ اَنْ تُصَلّیَ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَاَسْئَلُکَ یا اللهُ یااللهُ لاتُشَوِّهَ خَلْقِی بِالْنّارِ وَ اَن تَفْعَلَ بِی ما اَنْتَ اَهْلُهُ بِرَحْمَتِکَ یا اَرْحَمَ الرّاحِمِینَ.  
New Member
New Member
پست: 5
تاریخ عضویت: یک‌شنبه ۴ مهر ۱۳۸۹, ۱:۱۸ ب.ظ
سپاس‌های دریافتی: 4 بار

Re: دعا نور

پست توسط arian3000 »

 
بِسْمِ الله الرََّحمنِ الرَّحیم
 
  اَللّهُمَّ یانُورَ النَّورِ تَنَوَّرْتَ بِالنُّورِوَالنُّورُفی نُورِکَ یا نُورُ ، اللّهمَّ یاعَزیزُ تَعَزَّزْتَ بِالعَِّزةِ والعِزَّةُ فی عِزَّةِ عِزَّتِکَ یاعَزیزُ ، اَللّهُمَّ یا جَلیلُ تَجَلَّلْتَ بِالْجَلالِ والجَلالُ فی جَلالِ جَلالِکَ یا جَلیلُ اَللّهُمَّ یا قَدیمُ تَقَدَّمْتَ بِالْقِدَمِ وَالْقِدَمُ فی قِدَمِ قِدَمِکَ یاقَدیمُ ، اَللّهُمَّ یا قَدیرُ تَقَدَّرْتَ بِالْقُدْرَةِ وَالْقُدْرَةُ فی قُدْرَةِ قُدْرَتِکَ یا قَدیرُ اَللّهُمَّ یاوَهّابُ تَوَهَّبْتَ بِالْهَیْبَةِ وَالْهَیْبَةُ فِی هَیْبَةِ هَیْبَتِکَ یا وَهّاب اَللّهُمَّ یا عَلیْمُ تَعَلَّمْتَ بِالْعِلْمِ وَالْعِلْمُ فِی عِلْمِ عِلْمِکَ یا عَلیمُ اَللّهُمَّ یا حَکیمُ تَحَکَّمْتَ بِالْحِکْمَةِ وَالْحِکْمَةُ فِی حِکْمَةِ حِکْمَتِکَ یا حَکیمُ اَللّهُمَّ یامالِکُ تَمَلَّکْتَ بِالْمُلْکِ وَالْمَلَکُوتُ فِی مَلَکوتِ مَلَکوتِکَ یا مالِکُ اَللّهُمَّ یا قُدُّوسُ تَقَدَّسْتَ بِالْقُدْسِ وَالقُدْسُ فِی قُدْسِ قُدْسِکَ یا قُدّوسُ اَللّهُمَّ یا صَبُورُ تَصَبَّرْتَ بِالْصَبْرِ وَالْصَبْرُ فِی صَبْرِ صَبْرِکَ یا صَبور ، اَللّهُمَّ یا مَنّانُ تَمَنَّنْتَ بِالْمِنَّةِ وَالْمِنَّةُ فِی مِنَّتِ مِنَّتِکَ یا مَنّانُ اَللّهُمَّ یا فَرْدُ تَفَرَّدْتَ بِالْفَرْدِ وَالْفَرْدُ فِی فَرْدِ فَرْدِکَ یا فَرْدُ اَللّهُمَّ یا واحِِِِدُ تَوَحَّدْتَ بِالْوَحْدانِیَّةِ والْوَحْدانِیَّةُ فِی وَحدانیَّةِ وَحْدانیَّتِکَ یا واحِدُ اَللّهُمَّ یا جَمیلُ تَجَمَّلْتَ بِالْجَمالِ وَالْجَمالُ فِی جَمالِ جَمالِکَ یا جَمیلُ، اَللّهُمَّ یاسَلامُ تَسَلَّمْتَ بِالْسَّلامِ وَالْسَّلامُ فِی سَلامِ سَلامِکَ یا سَلامُ ، اَللّهُمَّ یارَبِّ تَرََبَّیْتَ بِالْرُّبُوبِیَّةِ والْرُّبُوبِیَّةُ فِی رُبُوبِیَّةِ رُبوبِیَّتِکَ یا رَبُُّ، اَللّهُمَّ یاقَهّارُ تَقَهَّرْتَ بِالْقَهْرِ وَالْقَهْرُ فِی قَهْرِ قَهْرُکَ یا قَهّارُ ، اَللّهُمَّ یا جَبّارُتَجَبَّرْتَ بِالْجَبَروتِ وَالْجَبَروتُ فِی جَبَروتِ جَبَروتِکَ یاجَبّارُ، اَللّهُمَّ یا کَریمُ تَکَرَّمْتَ بِالْکَرَمِ وَالْکَرَمُ فِی کَرَمِ کَرَمِکَ یا کَریمُ، اَللّهُمَّ یاکَبیرُتَکَبَّرْتَ بِالْکِبْرِیاءِ وَالْکِبْرِیاءُ فِی کِبْرِیاءِ کِبْرِیائِکَ یا کَبیرُ، اَللّهُمَّ یا رَحیمُ تَرَحَّمْتَ بِالرَّحْمَةِ وَالرَحْمَةُ فِی رَحْمَةِ رَحْمَتِکَ یا رَحیمُ ،اَللّهُمَّ یا عَظیمُ تَعَظَّمْتَ بِالْعَظَمَةِ والعَظَمَةُ فی عَظَمَةِ عَظَمَتِکَ یا عَظیمُ ، اَللّهُمَّ یا مَجیدُ تَمَجَّدْتَ بِالْمَجْدِ وَالْمَجْدُ فِی مَجْدِ مَجْدِکَ یا مَجیدُ ، اَللّهُمَّ یا حَلیمُ تَحَمَّلْتَ بِالْحِلمِ وَالْحِلْمُ فِی حِلْمِ حِلْمِکَ یا حَلیمُ ، اَللّهُمَّ لااله الّا اَنْتَ ،اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیءٍ قَدیرٌ، سُبْحانَ الْقَهّارِ ،سُبحانَ الْغَفّارِ، سُبحانَ الْقادِرِ، سُبحانَ العزیزِ، سُبحانَ الحَیِّ، سُبحانَ القیومِ سُبحانَ القاهرِ، سُبحانَ الجَبّارِ، سُبحانَ الصَّبِیرِ، سُبحانَ الجَبّارِالْوَهّابِ، سُبحانَ المانِع، سُبحانَ المُبِینِ ، سُبحانَ الشّافِیِ، سُبحانَ الْکافِیِ، سُبحانَ الْمُعافِیِ ، سُبحانَ الْمؤمِنِ، سُبحانَ المُهَیْمِنِ سُبحانَ الْماجِدِ، سُبحانَ الواحِدِ، سُبحانَ الاَحَدِ، سُبحانَ الرَّحْمنِ، سُبحانَ الجَلِیلِ، سُبحانَ الکَریمِ، سُبحانَ المُقَدِّمِ، سُبحانَ الْمُؤَخِّرِ، سُبحانَ الَاوَّلِ، سُبحانَ الْآخِِِرِ، سُبحانَ الظّاهِرِ، سُبحانَ الْباطِنِ ،سُبحانَ الْوافِیِ ، سُبحانَ الغَنیِّ، سُبحانَ المُغنِیِّ، سُبحانَ المُقَدِّرِ، سُبحانَ النُّورِ، سُبحانَ الْهادیِ، سُبحانَ الجَلیلِ، سُبحانَ المُجِیبِ، سُبحانَ اللهِ وَالْحَمْدُلِلّهِ ولااِلهَ الّااللهُ وَاللهُ اَکبر، سُبحانَ اللهِ المُسَمّی قَبْلَ اَنْ یُسَمّی سُبحانَ الْعَلِیِّ الْاَعْلی ، سُبحانَ اللهِ وتَعالی عَمّا یَقولُونَ عُلُواً کَبیرا، سُبحانَ ذِی الْمُلْکِ وَالْمَلَکوتِ، سُبحانَ ذِی الْعِزَّةِ وَالعَظَمَةِ وَالْهَیْبَةِ وَالْقُدْرَةِ وَالْکِبرِیاءِ وَالْجَلالِ وَالْجَبَروتِ، سُبحانَ الْمَلِکِ الْمَعْبود، سُبحانَ الْمَلِکِ المَقصود، سُبحانَ الْمَلِکِ الْحَیِّ الْعَلیمِ الْحَکیمِ الَّذی لایَنامُ ولایَفوتُ اَبَداً دائِماً باقِیاً سُبُّوحٌ قُدُّوسٌ رَبُّنا وَ رَبُّ الْمَلائِکَةِ وَالْرّوحِ لاِالهَ اِلّااللهُ وَحْدَهُ لاشَریکَ لَه , لَهُ الْمُلْکُ وَلَهُ الْحَمْدُ وَهوَعَلی کُلِّ شَی ءٍ قَدیرٌ، یاحَیُّ یاقَیُّومُ یاذَالْجَلالِ وَالْاِکرامِ لاالهَ اِلّا هُوَ ،عَلیهِ وَتَوَکَّلْتُ وَهُوَرَبُّ الْعَرْشِ الْعَظیمِ وَلاحَوْلَ وَلاقُوَّةَ اِلّابِاللهِ الْعَلِیِّ الْعَظیمِ بِرَحْمَتِکَ یااَرْحَمَ اْلراحِمِینَ ،لااِلهَ اِلّااللهُ الْحَلِیمُ الْکَریمُ لااِلهَ اِلّااللهُ العَلِیُّ الْعَظیمُ سُبحانَ اللهِ رَبِّ الْسَّمواتِ السَّبْعِ وَرَبِّ الْاَرَضینَ الْسَّبْعِ وَما فِیهِنَّ وَمابَینَهُنَّ وَرَبِّ الْعَرْشِ الْعَظیمِ وَالْْحَمدُ لِلّهِ رَبِّ الْعالَمِینِ . یا مَن اَظْهَرَالْجَمیلَ وَسَتَرَ الْقَبِیحَ، یا مَنْ لَمْ یُؤاخِذْ بِالْجَریرَةِ وَلَم یَهْتِکِ الْسِِّتْرَ یا عَظیمَ الْعَفو یا حَسَنَ التَّجاوُزِ یا واسِعَ الْمَغفِرَةِ وَ یا باسِطَ الْیَدَیْنِ بِالرََّحْمَةِ یا صاحِبَ کُلِّ نَجْوی وَیا مُنْتَهی کُلِّ شَکْوی وَ یا مُفَرِّجَ کُلِّ کُرْبَةٍ یا مُقِیلَ کُلِّّ عَثْرَةٍ یا کَریمَ الصَفْحِ یا عَظیمَ الْمَنِّ یا مُبْتَدِءً بِالنِّعَمِ قَبْلَ اِسْتِحْقاقِها یا رَ بّاهُ یا سَیّداهُ یا غَایَةَ رَغْبَتاهُ اَسْئَلُکَ بِکَ وَبِمُحَمَّدٍ وَعَلِیٍٍّ وَفاطِمَةَ وَالْحَسَنِ وَالْحُسینِ وَعَلی بنِ الْحُسَین وَمُحَمَّد بنِ عَلی وَجَعْفَرِبنِ مُحَمَّدٍ وَمُوسَی بنِ جَعْفَرٍ وَعَلیِّ بنِ مُوسی وَمُحَمَّدٍ بن عَلیٍٍّ وعَلیِّ بنِ مُحَمَّدٍ والحَسَنِ بن عَلیٍِ وَالْقائِمِ المَهْدِیِّ، اَلْاَئِمَّةِ الْهادِیةِ عَلَیْهِمُ الْسَّلامُ اَنْ تُصَلّیَ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَاَسْئَلُکَ یا اللهُ یااللهُ الاتُشَوِّهَ خَلْقِی بِالْنّارِ وَ اَن تَفْعَلَ بِی ما اَنْتَ اَهْلُهُ بِرَحْمَتِکَ یا اَرْحَمَ الرّاحِمِینَ.  [/quote]
New Member
New Member
پست: 5
تاریخ عضویت: یک‌شنبه ۴ مهر ۱۳۸۹, ۱:۱۸ ب.ظ
سپاس‌های دریافتی: 4 بار

Re: اسم این دعا

پست توسط arian3000 »

دوستان عزيز الاتُشَوِّهَ خَلْقِی صحيح است نه لاتُشَوِّهَ خَلْقِی
ارسال پست

بازگشت به “ادعيه و زيارات”