علائم ظهور بر گرفته از کتاب قسمت1

مدیر انجمن: شورای نظارت

ارسال پست
Junior Member
Junior Member
پست: 21
تاریخ عضویت: چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۰, ۲:۰۸ ق.ظ
سپاس‌های ارسالی: 4 بار
سپاس‌های دریافتی: 8 بار

علائم ظهور بر گرفته از کتاب قسمت1

پست توسط gildeh »

[CENTER ALIGN=CENTER][FONT=B Nazanin]  تعالي<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />    [/CENTER ALIGN]
 [FONT=B Nazanin]       
[CENTER ALIGN=CENTER][FONT=B Nazanin]  ظهور امام زمان (عج)    [/CENTER ALIGN]
[CENTER ALIGN=CENTER][FONT=B Nazanin]  : كتاب روزگار رهايي جلد 2 و1<o:p>   [/CENTER ALIGN]
[CENTER ALIGN=CENTER][FONT=B Nazanin]  : كامل سليمان<o:p>   [/CENTER ALIGN]
 [FONT=B Nazanin] <o:p>    
 [FONT=B Nazanin]  مي نمايم خالق هستي را كه توفيق نوشتن اين اثر را، به من حقير مرحمت فرموده است. درود مي فرستم بر پيامبر بزرگ اسلام، حضرت محمد(ص) و اهل بيت (ع) گراميش،كه سخنان آنها در سنوات تاريخ موجب شگفتيهاي بسيار بر مردم گشته، و به حق ثابت نموده اند كه به يك مبدا واحد متصل اند.     
 [FONT=B Nazanin]  از ظهور پيامبر آخرالزمان، امت ايشان در شمار، امت آخر الزمان برطبق گفتار پيامبران پيشين و معصومين واقع شدند و وعده حق،كه نابودي باطل است نزديك گرديد. از اين رو در شناخت اهل آخرالزمان و رويدادهايي كه منجر به ظهور منجي اسلام و جهان مي شود متوسل به روايات و احاديث معصومين(ع) شده و از آن اطلاع كسب مي نماييم.      
  [FONT=B Nazanin]از اين رو، خلاصه اي از اين احاديث را  



[FONT=B Nazanin]كتاب روزگار رهايي كه خود مرجع مناسبي بر اين موضوع است را انتخاب نموده و گردآوري نموده ام.      
 [FONT=B Nazanin]  اميدوارم كه مولاي مان امام زمان، حضرت مهدي (عج)، از رفتار و كردار هريك از شيعيانش راضي و خرسند گردند. ان شاء ا...     
 [FONT=B Nazanin]       
 [FONT=B Nazanin]  رسول اكرم(ص) : اگر از دنيا جزء يك روز باقي نباشد خداوند آن روز را به قدري طولاني مي سازد كه مردي از اهل بيت من، جهان را مالك مي شود معجزات به دست او آشكار مي شود و اسلام بوسيله او ظاهر مي گردد، خداوند هرگز در وعده خود خلف نمي ورزد.     
  1-

[FONT=B Nazanin]اهل آخرالزمان<o:p>    
 [FONT=B Nazanin]  براي مردم زماني پيش مي آيد كه احدي يافت نمي شود جزء آنكه به ربا آلوده گردد اگر مستقيما هم ربا نخورد گرد ربا به او مي رسد.     
 [FONT=B Nazanin]  و مي بيني كه عاق والدين بودن رواج يافته پدر و مادر سبك شمرده مي شوند.     
 [FONT=B Nazanin]  مرد به برادرش حسد ورزيده، به پدرش دشنام مي دهد و با شريكان از راه خيانت وارد مي شود.     
 [FONT=B Nazanin]  و مردم به انجام منكرات تظاهر مي كنند و اموال فراوان براي غنا و موسيقي خرج مي كنند.     
 [FONT=B Nazanin]  گروهي از امت من نام مشروب را عوض كرده (متاسفانه در دوران ما پزشكان آنرا به عنوان دارو تجويز مي نمايند)آنرا مي خورند و بالاي سر آنها ادوات موسيقي زده مي شود.     
 [FONT=B Nazanin]  علني مي شود و مشروبات به طور علني فروخته مي شود وكسي جلوگيري نمي كند.     
  2-

[FONT=B Nazanin]سيماي مردان<o:p>    
 [FONT=B Nazanin]  هنگاميكه در ميان بيست نفركمتر و يا بيشتر، از مردان باشي، و در چهره آنها دقت كني و حتي يك نفر هم در ميان آنهاپيدا نكني كه براي خدا از او بترسند(مومن واقعي) بدانكه امر فرج نزديك شده است.     
 [FONT=B Nazanin]  همت مرد شكم او خواهد بود و قبله اش همسرش شود و دينش درهم و دينار اوست.     
  [FONT=B Nazanin]10-خداوند لعنت كند مردي را كه جامه (لباس) زن به تن كند و زني را كه جامه مرد بپوشد(به عنوان مثال دركشورهايي اروپايي و امريكايي).     
  -[FONT=B Nazanin]هنگاميكه مردان با مردان درآميزند(هم جنس باز) و زنان با زنان(در كشورهاي اروپايي ازدواج مردان با مردان قانوني است!).     
 [FONT=B Nazanin]  امت من با طلا آرايش مي كنند حرير و ديبا مي پوشند، از پوست پلنگ براي خود جامه درست مي كنند، در اين چنين زماني باران بسيار مي بارد ولي خير و بركت كم مي شود و زلزله فراوان مي گردد.     
 [FONT=B Nazanin]  زن از راه نامشروع پول بدست آورد(زنا) و مرد از درآمد او بخورد، وضع نامطلوب او را بداند و با او زندگي كند زن و كنيز و دخترش را به كرايه بدهد و به لذايذ پست دنيا راضي شود.     
 [FONT=B Nazanin]  زنان آخرالزمان<o:p>    
 [FONT=B Nazanin]  هنگاميكه زنهايي را ديديد كه بر سرشان چون كوهان شترها ست بدانيد كه نمازشان پذيرفته نمي شود(موها به بالاي سرشان بسته شود) براي چنين زنها از امت من لعنت باد.     
 [FONT=B Nazanin]  زنها بر زينها سوار شوند(در روايت به مركبهايي(خودرو) يا همان وسيله اي كه داراي دشك هاي نرم هستند نقل گرديده است) براي چنين زنها از امت من لعنت باد.     
 [FONT=B Nazanin]  برپا نمي شود جز هنگاميكه لباسي ساخته شود و زنها آن را بپوشندكه در عين لبالس پوشيدن لخت و عور باشند(مانند لباس توري وگيپور) و اراذل بر مردم شريف آزاده برتري پيدامي كنند.     
 [FONT=B Nazanin]  ساختمانها بلند شوند، زنها مورد مشورت قرارگيرند و اختلاط مرد و زن فراوان گردد.     
 [FONT=B Nazanin]  به حدي مي رسد كه كاخ هايش چون كاخ هاي بهشتي شود، و زنانش چون حورالعين باشند جامه كافران را بپوشند خود را به شكل متكبران درآورند، و بر زينها سوار شوند به همسران خود تمكين (اطاعت) نكنند و درآمد شوهرانشان آنها را كفاف ندهد از آنها به قله كوهها فرار كنيد و مانند روباهي كه بچه هاي خود را برداشته و از لانه اي به لانه اي مي گريزند، كودكان خود را برداشته از پناهگاهي به پناهگاهي بگريزيد.     
 [FONT=B Nazanin] <o:p>    
 [FONT=B Nazanin]  براي غير خدا درس فقه مي خوانند صرفا براي مقام و رياست به فقهات مي گرايند قرآن را طبق خواسته هاي خود توجيح مي كنند و آيين خد ار ابا آراء خود تفسير و تحليل مي كنند.     
 [FONT=B Nazanin]  آنها ستم پيشه، معاونان آنهاستمگر، دانشمندان آنها آزمند، زاهدان آنها تزويركار، بازرگانان ربا خوار، زنهاي غرق در آرايش و نوجوانان آنها غوطه ور در بي عفتي اند، علما را فقط با لباس نيكو مي شناسند و قرآن را فقط با صداي نيكو تشخيص مي دهند و خدا را فقط در ماه رمضان مي پرستند در چنين زماني خداوند سلطاني را بر آنها مسلط مي كند كه علم و حكم و رحم نداشته باشد.     
 [FONT=B Nazanin] ، از مومنان خالي مي شود وعلم از آن برچيده مي شود، آنچنان كه مار در لانه خود در هم مي پيچد آنگاه در شهري بنام قم ظاهر مي شود كه مردمان آن قائم مقام حجت خدا هستند( چنانكه هم اكنون قم مركزفقه وعلوم ديني گرديده است).     
 [FONT=B Nazanin]  سيماي دين و قرآن<o:p>    
 [FONT=B Nazanin]  ثروتمندان امت من، براي سياحت به مكه مي روند و متوسطين آنها براي تجارت و فقراي آنها، براي ريا و تظاهر!     
 [FONT=B Nazanin]  قرآن با ني و لحن غنا خوانده مي شود بدون اين كه به هنگام تلاوت خوف و خشيت از پروردگار همراه باشد(متاسفانه در كشورمان، و در ماه هاي قبل، قرآن به صورت ترانه همراه با موزيك، سورهاي شمس، ضحي، نباء و غيره توسط محسن نامجو خوانده شد!!!).     
 [FONT=B Nazanin]  زماني كه قرآن بصورت آهنگ توخالي با زبان خود آن را تكرار كنند(تكرار يك حرف و يا آيه) و مي بيني گوش دادن به قرآن براي مردم بسيار سنگين است و گوش دادن به صداي باطل آسان و فرح بخش شده است(آيا در منزل، گوش دادن به قرآن را مي پسنديم و يا ترانه؟!!!).     
 [FONT=B Nazanin]  آشكارا كفر ورزيده مي شود، نمازها به آخر وقت تاخير مي افتد، منكرات رايج مي گردد و به پدر و مادر دشنام داده مي شود.     
 [FONT=B Nazanin]  لهو و لعب(ترانه) در رهگذر مردم(خيابان ها) آشكارا به كار گرفته مي شود مردم عبور مي كنند و كسي جرات نمي كند كه از آن جلوگيري به عمل آورد.     
 [FONT=B Nazanin]  مد پرستان(به مانند بت پرستان)، به سوي مدها گرايش پيدا مي كنند.     
 [FONT=B Nazanin]  با اجرت و دستمزد گفته مي شود و نماز با اجرت خوانده مي شود!     
 [FONT=B Nazanin]  و ميرها، قحطي ها و ويراني ها<o:p>    
 [FONT=B Nazanin]  هنگامي كه ميان شما و راه كعبه مانع شوند(به مدت سه سال).     
 [FONT=B Nazanin]  زوراء(بغداد) در اثر شورش ها و فتنه، ويران مي شود، شهر واسط در اثر طغيان آب خراب مي شود، مردم آذربايجان بوسيله، طاعون هلاك مي شوند، مردم موصل(عراق) از گرسنگي مي ميرند، شهر حلب يا سوريه در زير صاعقه ها( شايد منظور بمباران باشد) از بين مي رود، شهر دمشق در اثر شدت كشت وكشتار، ويران مي شود و اما بيت المقدس (فلسطين) به احترام، نشانه هاي پيامبران در امان است.     
 [FONT=B Nazanin]  آب درياچه طبريه(فلسطين) مي خشكد درختهاي خرما از ميوه دادن باز مي ايستند آب چشمه زعر، در طرف قبله شام كاهش فراوان مي يابد.     
 [FONT=B Nazanin]  مردم مصر را، دشمن خارجي از آب و خاك خودشان بيرون نمي كنند بلكه همين رود نيل آنها را از ديار خود بيرون مي كند، آب آن كاملا مي خشكد و حتي يك قطره هم نمي ماند و بستر آن به صورت تلي از شن در مي آيد.     
 [FONT=B Nazanin]  فرات طغيان مي كند و به كوچه هاي كوفه وارد مي شود(شكستن سد و يا سيل) و پلي در بغداد در مقابل كرخ زده مي شود(اين پل بنا شده است).     
 [FONT=B Nazanin] <o:p>    
 [FONT=B Nazanin]  زماني كه نشانه اي بزرگ در آسمان ديده شود و آن آتش عظيمي است كه از سوي مشرق زمين پديد آيد و شب هايي بدرخشد فرج مردم در آن است كه اين نشانه در پيشقدم ظهور حضرت(عج) و به فاصله اندكي مي باشد.     
 [FONT=B Nazanin]  سه يا هفت روز آتش در مشرق ديديد منتظر فرج آل محمد باشيد ان شاء ا...     
 [FONT=B Nazanin]  آتش به احتمال قوي آتش سوزي در چاه هاي نفتي حجاز و يا عراق پديد خواهد آمدكه منتطقه ي وسيعي از خاورميانه را روشن خواهدكرد و مردم ديگر مناطق، شعله هاي آنر امشاهده خواهند كرد<o:p>    
 [FONT=B Nazanin]  خورشيد وماه وستارگان      
 [FONT=B Nazanin]  مهدي دو نشانه است كه از روز آفرينش آسمانها و زمين ، چنين نشانه اي اتفاق نيفتاده است، ماه در شب اول ماه رمضان خسوف مي كند و خورشيد نيز در پانزدهم آن كسوف مي كند از روزيكه خداوندآسمانها و زمين را آفريده چنين حادثه اي نيفتاده است(بنا بر علم نجوم، كسوف(در ابتداي ماه) و خسوف( اواسط ماه) بر عكس روايت مي انجامد و وقوع اين چنين پديده اي موجب حيرت دانشمندان مي گردد).     
 [FONT=B Nazanin]  زودي خداوند اين نشانه راخواهد فرستاد خورشيد از موقع زوال تا وقت عصر، در وسط آسمان خواهد ماند همه به اين نشانه توجه مي كنند آن هنگام سپاه سفياني( فرمانده لشكري بر عليه حضرت) نابود خواهد شد و خود سفياني هلاك خواهد گشت و آن سيماي مردي در قرص خورشيد است.     
 [FONT=B Nazanin]  دستي كه درآسمان ظاهر خواهد شدازامورحتمي است (دستي ازآسمان ظاهرشده ،به سوي او(حضرت)اشاره مي كندكه اين است كه اين است)     
 [FONT=B Nazanin]  بعد از غيبتي طولاني، همزمان با طلوع ستاره اي سرخ و ويراني (زلزله)«ري» و خسف(فرورفتن زمين) زوراء ظهور مي كند.     
 [FONT=B Nazanin]  ستاره دنباله داري، ملت عرب را به وحشت مي اندازد و آن ستاره اي است كه در طرف مشرق ظاهر مي شود همانند ماه مي درخشد سپس دنباله اش بر مي گردد و نزديك مي شود كه دو سرش به يكديگر برسد، آنگاه سرخي اي در آسمان پديد مي آيد و جهان را از كران تا كران فرا مي گيرد.     
 [FONT=B Nazanin]  و ماه گرد آيند و ستارگان ثابت و سيار آنها را احاطه كنند(شايد قرارگرفتن آن، در يك مسير باشد).     
 [FONT=B Nazanin]  زلزله<o:p>    
 [FONT=B Nazanin]  زمين لرزه اي در شام اتفاق مي افتد كه صد هزار نفر در اثر آن هلاك مي شوند خداوند اين زمين لرزه را رحمت براي مومنان و عذاب براي كافران قرار مي دهد.     
 [FONT=B Nazanin]  سياهي اول صبح بر مي خيزد و آنگاه زلزله اي روي مي دهد و قسمت اعظم آن(بغداد) زير آوار بماند.     
 [FONT=B Nazanin]  كه بيان شد با طلوع ستاره دنباله دار، ري (يابخشي ازتهران )را زمين لرزه فرا مي گيرد كه سبب ويراني آن مي شود و صدها هزار نفر كشته مي شوند قابل ذكر است كه كارشناسان اعلام نموده اندكه تهران بروي، گسل زلزله خيز قرار دارد و هر لحظه امكان وقوع زلزله وجود دارد.     
 [FONT=B Nazanin]  بانگ آسماني<o:p>    
 [FONT=B Nazanin]  منادي به نام قائم(عج) و پدرش ندا سر مي دهد، صحيه در اين آيه (به علت حفظ شدن قداست آن ذكر نگرديده است) همان بانگ آسماني است و آن روز، روز خروج قائم (عج) است، بانگي را مي شوند كه نه از اين طرف است و نه از آن طرف و نه صداي انس و جن است كه مي گويد با فلاني بيعت كنيد صريحا از او نام مي برد و جهت صدا مشخص نيست.     
 [FONT=B Nazanin]  آسماني (جبرئيل امين) درماه مبارك رمضان در شب جمعه، شب 23رمضان است كه هرگز در مورد آن دچار شك و ترديد نشويد گوش فرا دهيد و اطاعت كنيد و در پايان روز، صداي ابليس لعين بلند مي شود كه مي گويد فلاني مظلوم كشته شد! با اين بانگ، نابهنگام گروهي را به شك مي اندازد و گروه كثيري با شك و ترديد وارد مي شوند. نشانه بانگ جبرئيل اين است كه به نام قائم و نام پدرش ندا ميكند دختران پرده نشين نيز با شنيدن آن خوشحال مي شوند و پدران و برادرانشان را تشويق مي كنندكه خروج كنند.     
 [FONT=B Nazanin]  كه صحيه آسماني درآن شنيده مي شود نشانه اي پيش از آن در ماه رجب ديده مي شود. گفته شدآن نشانه چيست؟ فرمود : سيمايي در قرص ماه ديده مي شود، كف دستي روشني در فضا ظاهر مي شود و به سوي او(حضرت) اشاره مي كند ندايي از آسمان بلند مي شود و همه مردم زمين آن را مي شنوند هركسي به زبان خودش آنرا مي شنود(نشانه آن، آن است كه درآن سال سرما و زلزله بسيار واقع شود).     
 [FONT=B Nazanin]       
 [FONT=B Nazanin]  آشوبهاي جهاني (جنگها، ويراني ها، نابودي ها)     
 [FONT=B Nazanin]  او خارج نمي شود جزء هنگاميكه هيچ شاه و شاهزاده اي در روي زمين نمي ماند جزء اينكه هلاك شوند!      
 [FONT=B Nazanin]  چون در خراسان زلزله ها در گرفت و درهمدان فاجعه ها پديد آمد و در عراق اضطراب هاي شديد سلب آرامش نمود و اختلافات، شام را فراگرفت، و اهل يمن بر سر حكومت درگير شوند.     
 [FONT=B Nazanin]  خرابي بصره از عراق، خرابي مصر از خشك شدن رود نيل، خرابي مكه از حبشه، خرابي مدينه از سيل، خرابي چين از ملخ، خرابي ابله(نزديك بصره) از حصار، خرابي فارس از راهزنهاي ديلم، خرابي ديلم از ارمني ها، خرابي ارمنستان از خزر، خرابي خزر از تركها، خرابي تركستان از صاعقه ها، خرابي سند از هند، خرابي هند از چين، خرابي چين از شن، خرابي حبشه از زلزله، خرابي زوراء از سفياني، خرابي روحا از خسف وخرابي عراق از قحطي مي باشد.     
 [FONT=B Nazanin]  مسجد براثا ويران شود(از مساجد قديمي و معروف بغداد)     
 [FONT=B Nazanin]  به حج خانه خدا بشتابيد پيش از آنكه ديگر قادر به حج نباشيد گويي با چشم خود مي بينم مردي از حبشه بسيار شجاع و نيرومند كلنگي بدست گرفته خانه كعبه را ويران مي كند و سنگ هاي آنرا يكايك بيرون مي اندازد.     
 [FONT=B Nazanin]  قيام نمي كند جزء هنگاميكه ثلث مردم كشته شود (مرگ سرخ)، ثلث مردم بميرد (مرگ سفيد= طاعون) و فقط يك ثلث آن باقي بماند(از نه مليارد جمعيت جهان، سه مليارد آن باقي بماند).     
 [FONT=B Nazanin]  شصت دروغگو ظاهر مي شود كه همگي ادعاي پيامبري مي كنند و خود را فرستاده خدا مي پندارند بردگان از اطاعت اربابان خود بيرون مي روند و اربابهاي خود را به قتل مي رسانند.     
[FONT=B Nazanin][FONT=Times New Roman]- هنگاميكه مرتكب اين كار(خرابي مسجد براثا) شدند، سه سال از آوردن حج محروم مي شوند(عراقي ها) و زراعتشان دچار حريق مي شود و خداوند مردي از باديه بر آنها تسلط مي كند(شايد منظور از سفياني باشد) وارد هيچ شهري نمي شود جزء اينكه دمار از روزگار آنان در مي آورد.   
Junior Member
Junior Member
پست: 21
تاریخ عضویت: چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۰, ۲:۰۸ ق.ظ
سپاس‌های ارسالی: 4 بار
سپاس‌های دریافتی: 8 بار

علائم ظهور بر گرفته از کتاب قسمت2

پست توسط gildeh »

 

[FONT=B Nazanin]

    
 
 [FONT=B Nazanin]  چون اولين سپاه ترك را در جزيره ديديد با آنها بجنگيد تا آنها را شكست دهيد يا خداوند از گزند آنها شما را در امان بدارد و گرنه آنها به حريم حرم، تجاوز مي كنند و نشانه ي آن، خروج اهل مغرب(مراكش) و شكسته شدن شوكت و سلطنت آنها در ان روزگاران است.   
 [FONT=B Nazanin]  ترديد سپاه ترك وارد جزيرة العرب خواهد شد تا اسبهايشان از فرات سيراب شوند، آنگاه خداوند بر آنها طاعون را مسلط مي كند و همگي به وسيله طاعون از بين مي روند و به جزء يك نفر از آنها باقي نمي ماند. خداوند بر آنها برف و تگرگ همراه با سرماي سوزان و طوفان خانمان برانداز فرو مي فرستد و همگي نقش بر زمين مي شوند مسلمانان به يكديگر نويد مي دهند كه خداوند آنها را هلاك كرد و شر آنها را از شما كوتاه نمود.   
 [FONT=B Nazanin]  هنگاميكه تركها و روميان عليه شما بسيج شوند و لشكرها بيارايند، آنگاه ترك و روم (يهود )با يكديگر به نبرد برخيزند و جنگهاي بسيار روي مي ده( در اين زمان، ريس جمهور تركيه با رژيم اسرليل به مخالفت پرداخته و نزاع و كشمكش دارند).         [FONT=B Nazanin]  در ميان شما(اعراب) و روم چهار پيمان صلح امضاء مي شود كه چهارمي آن به دست مردي از اهل هرقل، انجام مي پذيرد و هفت سال ادامه مي يابد آنگاه مهدي (عج) فرمانرواي مردم مي شود.        
 [FONT=B Nazanin] (عج) ظاهر نمي شود جزء پس از آنكه كافران پنج رودخانه را به تصرف خود درآورند : سيحون، جيحون، فرات، دجله و نيل آنگاه خداوند پيروان خويش را، بر گمراهان پيروز گرداند و ديگر پرچم آنان تا قيامت بر افراشته نشود.        
 [FONT=B Nazanin]  بنو قنطره(كساني كه به چيني و هم نژاد آنان شبيه هستند)مسلمانان را دنبال مي كنند و اسب هاي خود را به نخل هاي خوخا(نزديك مسجد كوفه) مي بندند و از آبشخورهاي فرات مي نوشند. بنوقنطره كه از خراسان و سجستان مي آيند، مردم عراق را به شدت فراري مي دهند آنها شريراني هستند كه مرحمت از دلهاشان گرفته شده است. در ميان حيره و كوفه به هركس برسند مي كشند و اسير مي كنند.        
 [FONT=B Nazanin]  كافري از بنو قنطره، با سپاهيان د‍ژخيم خوئي كه رحم و انسانيت از دلشان به كلي رخت بربسته، شهر زوراء را محاصره مي كنند، كودكان را سر مي برند و بر حريم زنان تجاوز مي كنند! واي بر زوراء از بني قنطره! گوئي با چشم خود مي بينم كه حريم زنها در زير پاي سواران لگد مال شده و شعله هاي آتششان شام را طعمه حريق نموده است. بدا به حال حلب از محاصره آنان، شهرهاي شامات(شام،اردن، فلسطين، لبنان و اطراف آن) در زير پايشان لگدمال مي شود و از شامات جزء دمشق و نواحي آن باقي نمي ماند و دشت و دمن از خون مردمان رنگين مي شود سپس با اعلام امن و امان وارد بعلبك مي شوند و همه نواحي لبنان را حوادث خون بار فرا مي گيرد.              [FONT=B Nazanin]  مردي حكومت شام را بدست آورد و ديگري بر مصر دست بيابد، آنگاه شامي و مصري با يكديگر به جنگ پردازند و مردم شام قبيله هاي از مصر را به اسارت بگيرند و مردي از خراسان(سيد خراساني) با پرچم هاي سياه كوچكي از خراسان به سوي شام حركت كند و او همان شخصي است كه زمينه را براي اطاعت حضرت مهدي (عج) فراهم مي آورد.        
 [FONT=B Nazanin]  پرچم در يك سال، يك ماه و يك روز خروج مي كند 1-سفياني 2-خراساني 3-يماني كه در ميان آنها خالص تر از پرچم يماني نيست كه او براي حق فرا مي خواند.        
 [FONT=B Nazanin]           [FONT=B Nazanin]  سفياني ،يماني و خراساني در يك سال و يك ماه خروج مي كنند، خروج آنها چون دانه هاي گردنبند به دنبال يكديگر خواهند بود هرسو كه بنگري ترس و وحشت و اضطراب خواهد بود كسيكه با آنها در افتد بدا به حال او، در ميان آنها پرچمي خاص تر از پرچم يماني نيست كه پرچم هدايت است و شما را به سوي صاحبتان دعوت مي كند. فروش اسلحه برديگر مردمان را تحريم ميكند چون او خروج مي كند بسويش بشتاب، كه پرچم او هدايت است و بر هيچ مسلماني جايز نيست كه در برابر او بايستد هركس انجام دهد اهل دوزخ مي شود زيرا او به سوي حق و صراط مستقيم فرا مي خواند.        
 [FONT=B Nazanin]  سيد     [FONT=B Nazanin]  پرچم هاي سياهي كه از خراسان در مي آيد در كوفه فرود مي آيد هنگامي كه مهدي(عج) ظهور كند اين پرچم ها براي بيعت به حضور آن حضرت گسيل مي شود .        
 [FONT=B Nazanin]  پرچمهايي از مشرق برمي خيزد كه مردي از تميم به نام شعيب بن صالح آنها را رهبري مي كند آنچه از اسيران كوفه در دستشان باشد مي گيرد و طعمه ششمير ميكند.        
 [FONT=B Nazanin]  خراسان به حركت در مي آيند شعيب بن صالح تميمي در طالقان به آنها مي پيوندد در خوزستان به يك سيد موسوي بيعت مي شود پرچمي براي چماقداران كرد فراهم مي شود عربها بر سرزمين ارمني ها و سيلكوبها غلبه مي كنند وهرقل در برابر فرماندهان تسليم مي شود.        
 [FONT=B Nazanin]  بن صالح فردي است كه از دست حاكمان زمان خود به كوه هاي طالقان قزوين فرار مي كند و به آنجا پناه مي برد تا زماني كه ستم فراوان مي شود و مردم عراق مظلوم واقع مي شوند در اين زمان از كوه ها پايين آمده و جوانان طالقان را براي جهاد ياري مي طلبد.   


 [FONT=B Nazanin]  پرچم هايي بي نام و نشان از خاور زمين به اهتزاز در مي آيد كه از پنبه وكتان و ابريشم نيستند آنها را بر سر نيزه مي نزنند و انم رسول اكرم (ص) بر آنها نقش مي شود و آنها را مردي از آل محمد (ص) رهبري مي كند چون از مشرق حركت كند عطر آنها در مغرب بهتر از مشك وعنبر شام مي رسد.              [FONT=B Nazanin]  گندم گون ، چهار شانه و كوسه مانند به نام شعيب بن صالح با چهار هزار نفر از ري خروج مي كند كه در پيشقدم ظهور حضرت مهدي است كسي در برابرش ايستادگي نمي كند جز اينكه كشته مي شود.              [FONT=B Nazanin]  پرچم هايي سياهي براي نبرد با سفياني به حركت در مي آيد كه در ميان آنها جواني از بني هاشم هست كه صورتش چون قرص ماه است ودر دست چپش خالي است و در پيشاپيش اين سپاه شعيب بن صلاح است كه كلاه هاي سپاهيانش سياهست و جامه هايش سفيد. سپاه سفياني را شكست مي دهند وبه سوي غرب پيش مي روند تا بيت المقدس مي رسند و زمينه را براي حضرت مهدي(عج) فراهم مي كنند.        
  [FONT=B Nazanin] [FONT=B Nazanin]14 - خروج سيد     [FONT=B Nazanin]  قريشي، هاشمي و حسني است كه اندكي پيش از قتل نفس زكيه در مكه و همزمان با روزگار سپاه سفياني (از نوادگان ابوسفيان) در عرقست و همزمان با ورود سپاه خراساني از طريق قصر شيرين وخانقين عراق، او به شهادتن مي رسد. سيد هاشمي، شخصيت ممتاز و بزرگواريست كه رسول اكرم(ص) و امامان از او ستايش كرده اند و با شخص سيد خراساني تفاوت دارد.        
 [FONT=B Nazanin]  هاشمي با هفتاد نفر از بندگان شايسته خدا(در نجف اشرف) در پشت كوفه، كشته مي شوند و نفس زكيه در ميان ركن ومقام كعبه ذبح مي شود.        
 [FONT=B Nazanin]  حق به دست سيد هاشمي آغاز مي شود كه از گيلان خروج مي كند و سيد خراساني او را ياري مي كند كه آنگاه از طريق بصره وارد عراق شده ودر كوفه مستقر مي شود وسيد خراساني كه از طريق شمال شرقي وارد عراق شده بود به ياري اش مي شتابد.        
 [FONT=B Nazanin]           [FONT=B Nazanin]  از دل دمشق خروج مي كند كه به او سفياني مي گويند و همه پيروانش از نژاد كلب هستند به قدري خون مي ريزد كه نوبت به شكافتن شكم زنان وسر بريدن كودكان مي رسد تيره قيس (مصري و مراكشي ها) در برابرش قيام مي كند وهمه آنهارا طعمه شمشير مي سازد و كسي نموي تواند از خودش دفاع كند آنگاه مردي از تبار من در حرم خروج مي كند اين خبر به سفياني مي رسد سپاهي رابراي رودرويي با او مي فرستد چون سپاهيان به سرزمين بيدا مي رسند (سيصد هزار نفر) زمين آنها را در كام خود فرود مي برد(خسف) كه جزء گزارشگري از آنها نماند.        
 [FONT=B Nazanin]  سفياني را ببيني او را پليد ترين مردمان مي يابي ، كه چهره گلگونف چشماني كبود و موهايي زرد دارد و بانگ مي زند خدايا اول انتقام وانگهي آتشف او به قدر ي خبيث است كه همسر و مادر بچه هايش را زنده به گور مي كند تا مخفيگاه او را به كسي نگويد.        
 [FONT=B Nazanin]  با 360 اسب سوار حركت كرده وارد دمشق مي شود وماه رمضان فرا نمي رسد جزء اينكه سي هزار نفر از قبيله كلب با او بيعت مي كنند آنگاه سپاه مجهزي را به عراق مي فرستد و صد هزار نفر را در بغداد طعمه شمشير مي سازد سپس دامنه جنگ سوي كوفه كشيده مي شود و شهر كوفه به دست انها تاراج مي گردد.        
 [FONT=B Nazanin]  با پرچمي سرخ خروج مي كند فرمانده سپاهش مردي از قبيله كلب است و دوازده هزار جنگجوي سواره از سپاه سفياني به سوي مدينه اعزام مي شوند كه فرماندهي آنها را مردي از بني اميه به نام حزيمه به عهده مي گيرد كه چشم چپش نابيناست و سفيدي ضخيمي روي مردمك را پوشانيده است مردان را مثله مي كند و پرچمش بر نمي گردد تا وارد مدينه گردد ودر خنه (ابي الحسن اموي) نزول كند آنگاه گروهي از سپاهيانش به جستجوي مردي از اهل بيت مي فرستد كه عده اي شيعيان در اطرف او گرد آمده اند آنگاه مدينه را به قصد مكه ترك مي كند چون به وسط بيابان برسد(بيدا) در كام زمين فرو مي رود (خسف) فقط دو نفر گزارشگر براي عبرت ديگران باقي مي مانند كه خداوند صورت هاي آنها را به پشت گردنشان بر مي گرداند تا نشانه اي از آن حادثه         
 [FONT=B Nazanin]  را به سوي مدينه مي فرستد وسپاه ديگري نيز به سوي مغرب مي فرستد در بغداد هفتاد هزار نفر را مي كشد وهمه زن ومرد را گريان مي سازد و تعدادي زياد را مي كشد سپاهي كه عازم مدينه مي شود چون به وسط بيدا مي رسد جناب جبرئيل بانگ عظيمي بر آن مي زند و احدي از آنها زنده نمي ماند و همگي در كام زمين فرو مي روند فقط دو نفر كه از عقب لشكر مانده اند زنده مي مانند كه جبرئيل بر انها بانگ مي زند . خداوند صورتهاي آنها را به طرف عقب بر مي گرداند انگاه نذير به سوي سفياني بر مي گردد تا او را از سرنوشت لشكرش آگاه سازد(بشير نيز به سوي حضرت مي رود وبشارت نابودي سپاه سفياني را مي دهد حضرت دست مباركش را روي سر ان مي كشد (پس از بيعت وي) وصورت او به حالت عادي بر مي گردد.)        
 [FONT=B Nazanin]  يكصد و سي هزار نفر سپاهي به سوي كوفه مي فرستد در روحا، فاروق فرود مي آيند ودر محل مريم وعيسي(ع) در قادسيه فرود مي آيند وهشتاد هزار نفرشان حركت مي كنند ودر مقام حضرت داوود در نخيله(وادي السلام)فرود مي آيند ودر روز عيد قربان فرماندهي از بغداد با لشكري پنج هزار نفري به سوي آنها حركت مي كنند و هفتاد هزار نفر در كنار پل فرات كشته مي شوند و سه روز مردم از آب فرات استفاده نمي كنند كه خون آلود و گنديده از اجساد كشته ها خواهد بود يك هزار دختر از كوفه اسير گرديده ودست نخورده سوار كجاوه ها شده به سوي نجف اشرف گسيل مي شوند آنگاه صد هزار نفر مشرك و منافق بغداد را به قصد دمشق ترك مي گويند كه به هيچ مانعي برخورد نمي كنند تا وراد دمشق شوند كه همان ارم ذات العماد است.         
 [FONT=B Nazanin]  خروج سفياني اين است كه خسفي در سمت غربي مسجد دمشق به وجود مي آيد و ديوار مسجد فرو مي ريزد و زلزله اي مي شود وقريه اي بنام جابيه در جنوب دمشق خسف مي شود و اين پس از خارج شدن مغربي و سپاهيانش از شام مي افتد.        
 [FONT=B Nazanin]  بعد از وزود او به دمشق اولاد پيامبر (ص) به استامبول مي گريزد سفياني آنها را از زمامداران روم مطالبه مي كند و زمامدار روم آنها را تحويل مي دهد و سفياني آنها را در پله هاي شرقي مسجد گردن مي زند و كسي به او اعتراض نمي كند.      
 [FONT=B Nazanin]  سفياني با يكصد و هفتاد هزار نفر جنگ جو حركت مي كند و در كنار درياچه طبريه فرود مي آيد و حضرت به سوي او حركت مي كند ودر كنار درياچه او را دستگير مي كند ودر كنار درياچه در زير درختي كه شاخه هايش به روي درياچه بال گشوده سر مي برد وسپس شام را تحت تصرف خود در مي آورد.        
 [FONT=B Nazanin]  سيمايش سرخ، چشم هايش زاغ و موهايش زرد است، كاسه سرش سترگف كتف هايش چهار شانه و پهن و صورتش درشت و خشن است. ودر صورتش آبله است هنگاميكه او را ببيني او را كور مي پنداري ولي او كور نيست بلكه در مردمك او نقطه سفيدي هست و او پليد ترين مخلوق روي زمين است كه لحظه اي خداي را نپرستيده است و مكه و مدينه را هرگز نديده است.        
 [FONT=B Nazanin]  سفياني در مسير خود به عراق وارد قرقيسيا(نام محلي) مي شود ودر آنجا ميان عبدا...(پادشاهمراكش) با عبدا...(پادشاه مصر) جنگ در مي گيرد و پس از آنكه صد هزار نفر از طرفين كشته شوند مغربي به او جزيره بر مي گردد. آنگاه سپاه سفياني راه او را دنبال مي كند و پيش از يماني وراد عراق مي شود وبه شهر بغداد روي مي آورد اول صبح باد سياهي در بغداد مي وزد وبه دنبال آن زمين لرزه هايي به وقوع مي پيوندد تا بسياري از آنها در كام زمين فرو مي روند و حله و بصره نيز خسف ويران شوند.        
 [FONT=B Nazanin]  از خروج سفياني، كسي قيام مي كند كه براي اهل بيت پيامبر (ص) دعوت مي كند، ترك ها در حيره فرود مي آورند، روميان وارد فلسطين شوند، عبدا...(مغربي) شتابان وراد قرقيسيا شده با سپاه سفياني وارد جنگ مي شود و جنگ سختي در مي گيرد، آنگاه مغربي حركت مي كند ودر مسير خود مردها را مي كشد و زن ها را اسير مي گيرد آنگاه با سپاه قيس بر مي گردد تا سفياني وارد حيره شده واز يماني سبقت مي جويد سپس هر چه گرد آورند سفياني از آنها مي ستاند.        
 [FONT=B Nazanin]  در قيسيا حادثه اي روي مي دهد كه هرگز از اول آفرينش جهان چنين حادثه اي روي نداده است وتا روزيكه زمين وآسمانها وجود دارد چنين حادثه اي روي نخواهد داد. آنجا سفره ي گسترده الهي پهن مي شود و وحوش و طيور براي خوردن گوشت جباران گرد آيند، مرغان هوا و درندگان صحرا از آن مي خورند و سير مي شوند در اين حادثه قيس(مصري ومغربي) كشته مي شود وكسي براي او اعتراض نمي كند.        
 [FONT=B Nazanin]  چون سفياني خارج شود مردان صورتهاي خود را پنهان مي كنند ولي براي زنها باكي نيست. هنگاميكه سفياني برشهر هاي پنج گانه سيطره يافت منتظر ظهور صاحب خود باشيد(دمشق، فلسطين، حمص، اردن وحلب)        
 [FONT=B Nazanin]  سپاهي رابه سوي مدينه مي فرستد وآنرا خراب مي كند و قبر شريف را ويران مي سازد واسترهاي(مانند تانك) خود را به مسجد النبي(ص) وارد مي كند.        
 [FONT=B Nazanin]  سفياني از امور حتمي است و خروج او در ماه رجب است از آغازش(خروج) تا پايان عمرش 15 ماه است شش ماه تمام جنگ مي كند هنگامي كه بر مناطق پنج گانه تسلط يافت نه ماه حكومت مي كند حتي يك روز هم از آن تجاوز نمي كند.        
 [FONT=B Nazanin]  نفس         
 [FONT=B Nazanin]  يك جوان هاشمي است كه از آل محمد(ص) كه در ميان قوم خود صاحب مقامي بس رفيع است در آغاز جنبش سفياني به مدينه منوره پناهنده مي شود و دومين گروه از لشكر سفياني كه براي مقابله با دعوت حق و رويارويي با سپاه حضرت به سوي مدينه گسيل مي شوند او را به شهادت مي رسانند. نفس زكيه براي دادخواهي و دعوت به سوي آل محمد(ص) از طرف حضرت به مكه مي رود. در روز 25 ذيحجه الحرام او را بدون هيچ گناهي در ميان ركن ومقام كعبه مظلومانه ذبح مي كنند پس از شهادت او به فاصله 15 روز قيام جهاني حضرت شروع مي شود.    [FONT=B Nazanin]  از آل محمد(ص) در ميان ركن و مقام كشته مي شود كه نامش محمد فرزند حسن، نفس زكيه است.        
 [FONT=B Nazanin] (عج) به اصحاب خود مي فرمايد اهل مكه مرا نمي خواهند ولي من كسي را به سوي آنها مي فرستم(نفس زكيه)تا حجت را به آنها تمام كند آنچنانكه براي من شايسته است.   
 [FONT=B Nazanin]  
 [FONT=B Nazanin]  
 [FONT=B Nazanin]     
 [FONT=B Nazanin]  از يكي از دهكده هاي اصفهان به نام يهودا(يهوديه) خروج مي كند كه آنجا از شهرهاي سلاطين ايراني است وبر مركبي سوار مي شود كه بسيار زشت وكريه دار است. چشمش كور است ناخن و استخوان پيشاني اش شكستگي داردافعي ها از او بيروتن مي آيد پشتش قوز دارد هر سلاحي را در دست خود كج مي كند حتي نيزه وكمان را تا سينه در دريا فرو مي رود كوتاه قد و كهنسال است و درميان دو چشمش نوشته شده كافر.        
 [FONT=B Nazanin]  دجال با يك چشمش مي بيند وبا چشم ديگرش نمي بيند در سرش نشانه شكستگي دارد گردنش دراز اخلاقش زشت وانگشتانش بسيار بلند است كه از وسط هاي دستش منشعب مي شود صدايش طنين دار شانه هايش بلند و پيشاني اش فراخ است يكي از ديده هايش معيوب است ريشش به سينه اش فرو هشته مردي زشت خو وترش رويي است برمركبي كه خودش سرخ و پاهايش سبز است وميان دو گوشش 20 ميل است سرش چون كوهي بلند و پشتش متناسب با آن است گامهايش 20 ميل است بر پيشاني اش دو سطر نوشته شده كه هر مومني آنرا مي خواند وهر كافري آنرا تكذيب مي كند وآن اينكه هر كس از تو پيروي كند شقاوتمند است و هركس از تو جدا شود خوشبخت است بيشتر لشكريانش از يهوديان و زنازادگان است در طرف راست او كوهي سبز و در طرف چپش كوهي سياه است كه با او راه مي روند و همراه او توقف مي كنند مي گويد اين بهشت من است و اين يكي دوزخ من. هركس از من پيروي كند اورا به بهشت مي برم و هركس نافرماني كند اورا با شمشير خود تاديب مي كنم.              [FONT=B Nazanin]  با كمك شيطان معجزاتي را بوجود مي آورد كه همگي سحر و جادو هستند وي ادعاي خدايي مي كند و هركس نا فرماني كند او را به دوزخ مي فرستد اگر شخصي بخواهد كه پدر ومادر خود كه فوت شده اند را زنده گرداند به كمك شيطان و ياران او يك تصوير صوري از پدر و مادر او مي آورند اگر از او بخواهند كه كسي را بكشد وزنده گرداند انجام مي دهد او قادر است از چوب خشك درخت سبز يروياند اما غافل از اين است كه خداوند عيب ندارد و او چشم راستش ناقص است در همه اكناف جهان پا مي گذارد به جز مدينه كه آنجا بر او حرام است.        
 [FONT=B Nazanin]  با هفتاد هزار يهودي خروج مي كند كه همگي تا به دندان مسلح هستند چون حضرت عيسي(ع) نگاه كند ذوب مي شود آنچنانكه سرب در آتش ذوب مي شود سپس پشت كرده پا به فرار مي نهد حضرت عيسي(ع) مي فرمايد: من ضربتي براي تو دارم كه هرگز از من فوت نخواهد شد پس به او مي رسد و او را طعمه شمشيرمي سازد ديگر چيزي از آفريده هاي خدا پيدا نمي شود كه يهوديان در زير آن مخفي شوند چزء اينكه به اذن خداوند به حرف درآمده مي گويد اي مسلمان اينجا يك نفر يهودي هست او را بكش . هر سنگي و هر جنبنده اي مخفيگاه آنها را بيان مي كند جزء غرقد كه از درختان آنهاست و لذا به حرف نمي آيد.         [FONT=B Nazanin]  
  [FONT=B Nazanin]18-ياران امام زمان(عج)    
 [FONT=B Nazanin]  از مصر، ابدال از شامات و گروه هايي از عراق بيرون مي آيند، كه راهبان شب و شيران روز هستند دلهايشان چون فولاد است در ميان ركن و مقام با او بيت مي كنند.   
 [FONT=B Nazanin]  و اندي نفر، به تعداد اهل بدر(313) در ميان ركن و مقام با قائم(عج) بيعت مي كنند كه نجباي مصر، ابدال شام و اخيار اهل عراق در ميان آنهاست.        
 [FONT=B Nazanin]  شهري نيست جز اينكه گروهي از آن شهر همراه او خارج مي شوند به جزء بصره، كه حتي يك نفر نيز از آنجا با آنحضرت همراهي نمي كند.        
 [FONT=B Nazanin]  قائم(عج)همه جوان هستند در ميان آنها پيرمرد يافت نمي شود به جزء مانند سرمه در چشم و نمك در طعام، كه كمتر از هر ماده اي در طعام نمك آنست.        
 [FONT=B Nazanin]  به حال طالقان كه براي خدا در آن كنزه هايي است ولي نه از طلا و نقره، بلكه مرداني است كه خدا را به حق شناخته اند آنها ياوران حضرت مهدي(عج) در آخر الزمان مي باشند.        
 [FONT=B Nazanin]  آنها ذرا در يك شب گرد مي آورد هر كس بتواند به سوي او مي شتابد و هر كس نتواند شبانه در رختخوابش ناپديد مي شود ياران حضرت، بعضي از آنها در يك چشم به هم زدن به امر خدا در مكه حاضر مي شوند گروهي سوار بر ابرها خواهند قرار گرفت و در يك جا گرد مي آيند.        
 [FONT=B Nazanin]  آنها رادر يك شب جمعه در بيت الحرام جمع مي كند به طوري كه مردم مكه آنها را نمي شناسند چون هيچ كدام آنها از مكه نيستند مردم مكه از همديگر مي پرسند كه آنها را مي شناسند؟ چون آنها نه مركبي و نه عيال و فرزندي ندارند بنابراين آنها تصميم مي گيرند كه اين غريبه ها را از بين ببرند تا قبل از اينكه لشكر اصلي آنها فرا رسد در همين گفتگو و جدل هستند كه پاسي از شب مي رسد و خواب بر آنها چيره مي گردد و ياران امام پراكنده مي شوند و ديگر فرصت اجتماع نمي كنند تا حضرت قيام كنند.        
 [FONT=B Nazanin]  دولت     [FONT=B Nazanin]  از درياچه طبريه(شمال فلسطين)بيرون ميآورد كه يادگارهاي آل موسي و آل هارون در آنست و فرشتگان آنرا حمل مي كنند الواح و عصاي حضرت موسي نيز درآنجاست.        
 [FONT=B Nazanin]  كاري كه قائم(عج) در انطاكيه انجام مي دهد اين است كه طورات را از غاري بيرون مي آورد (غار ثور يا غيران) كه عصاي موسي و انگشتر سليمان درآنست.        
 [FONT=B Nazanin]  سكينه به دست او از درياچه طبريه بيرون آورده مي شود و همراه آنحضرت حمل شده، در بيت المقدس در برابرش گذاشته مي شود هنگاميكه يهوديان آنرا ببينند همگي به شرف اسلام مشرف مي شوند به جزء تعداد اندكي.        
 [FONT=B Nazanin]  او مخمل مشكي چهر گوش كرك داري است كه درازي آن كمي بيشتر از پهناي آنست از روزيكه رسول اكرم(ص) وفات كرده، اين پرچم باز نشده و باز نخواهد شد تا روزيكه مهدي ظهور كند خدايش او را با سه هزار فرشته ياري مي كند كه به سر وصورت دشمنانش مي زنند.        
 [FONT=B Nazanin]  سياه رسول اكرم(ص) را به اهتزاز در مي آورد از جلو،راست وچپ مسافت يك ماه را رعب آن فرا مي گيرد پيراهني را كه رسول اكرم در احد پوشيده بود به تن مي كند زره بزرگ وفرخ پيامبر گرامي(ص) را مي پوشد و عمامه سحاب آن حضرت را به سر مي گذارد و ذوالفقار را به دست مي گيرد و هشت ماه انرا بدون غلاف در دست نگه مي دارد.        
 [FONT=B Nazanin]  سپاه او كشور روم را فتح مي كند رومي ها به دست ائو اسلام را مي پذيرند و او براي آنها مسجدي مي سازد و مردي از ياران خود را در ميان   [FONT=B Nazanin]  به عنوان نماينده خويش تعيين مي كند.        
 [FONT=B Nazanin]  را در ميان آنها به فراواني مي بخشد كسيكه در صدد صدقه دادن باشد اموالي را بر مي دارد و به مردم عرضه مي كند به هر كسي عرضه كند مي گويد من نيازي ندارم.   


 [FONT=B Nazanin]  حضرت مهدي(عج) همه عجم(غير عرب) هستند و در ميان آنها حتي يك نفر هم عرب نيست ولي به عربي سخن مي گويند وآنها خالص ترين و برترين وزيران هستند.   


 [FONT=B Nazanin]  نا مشروع، مشروبات الكلي و ربا خواري از بين مي رود مردم به عبادت و اطاعت روي مي آورند امانتها را به خوبي رعايت مي كنند اشرار مردم نابود مي شوند و افراد صالح باقي مي مانند.        
 [FONT=B Nazanin] (عج) ديواره هاي كعبه را بر مي دارد و فقط پايه هاي آنرا نگه مي دارد به خداوند سسوگند كه او آثار ستمگران را در مكه، مدينه، عراق و ديگر بلاد اسلامي از بين مي برد مسجد كوفه بر پايه هاي اواي بنياد مي نهد.        
 [FONT=B Nazanin]  با چشم خود مي بينم كه شيعيانم در مسجد كوفه خيمه زده، براي مردم قرآن را آنچانكه نازل شده، آموزشمي دهند هنگاميكه قائم(عج) ظهور كند آنرا تخريب مي كند و قبله اش را درست مي كند(قرآن در حال حاضر بر حسب آنچه نازل شده نمي باشد پس از ظهور، قرآن بر حسب نزول آن تغير مي يابد).   


 [FONT=B Nazanin]  هنگامي كه قائم(عج) قيام كند دست شريفش را بر سر بندگان گذارد و خرد هاي آنها را گرد آورد و رشدهاي آنها را كامل گرداند و خداوند بر وسعت بينايي و شنوايي آنا مي افزايد ودر ميان قائم(عج) وآنها مانع وسدي نمي ماند هر وقت قائم(عج) بخواهد با آنها سخن بگويد هر كجا باشند مي شنوند و آنها هر كجا كه هستند نگاه مي كنند و او را در اقامتگاه خود مي بينند.      
 عاشقان حضرت توجه داشته باشند که هرگونه تعین وقت اعم از روز ، سال و غیره بنابر روایات از هرگونه شخص وگوینده ای دروغ بوده و تعین کنندگان وقت ظهور از نفرین شدگان هستند!!!!!!تصویر  برای خشنودی قلب نازنینش صلوات  
Senior Member
Senior Member
پست: 151
تاریخ عضویت: سه‌شنبه ۲۲ تیر ۱۳۸۹, ۱۲:۵۷ ق.ظ
سپاس‌های ارسالی: 483 بار
سپاس‌های دریافتی: 344 بار

Re: علائم ظهور بر گرفته از کتاب قسمت1

پست توسط mahe.derakhshan »

سلام خدمت شما دوست عزيز


لطف كنيد مطالبتون رو خوانا و واضح توي سايت قرار بديد تا اعضاي سايت


با رقبت و به راحتي بتونن مطلب رو بخونند ودر موردش نظر بدنتصویر
[HIGHLIGHT=#00b050]اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم والعن  
Junior Member
Junior Member
پست: 21
تاریخ عضویت: چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۰, ۲:۰۸ ق.ظ
سپاس‌های ارسالی: 4 بار
سپاس‌های دریافتی: 8 بار

Re: علائم ظهور بر گرفته از کتاب قسمت1

پست توسط gildeh »

mahe.derakhshan نوشته شده:سلام خدمت شما دوست عزيز


لطف كنيد مطالبتون رو خوانا و واضح توي سايت قرار بديد تا اعضاي سايت


با رقبت و به راحتي بتونن مطلب رو بخونند ودر موردش نظر بدنتصویر



سلام دوست عزيز
متاسفانه هر كاري كردم نتونستم ويرايشش كنم و يه مشكلي هم اين سايت داره نمي شه فاصله هاي متن رو تنظيم كرد شايدم من بلد نيستم به هر حال از همه دوستان پوزش مي طلبم
ارسال پست

بازگشت به “مهدویت (عج)”