حیف و صد حیف که کسی نیست وگرنه میگفتم که جناب عاشورائی « گل گفت » تا شعر فرحزای «گل گفتی آی گل گفتی» برایشان سر داده شود.

جواب درست است.در همین حد هم کفایت میکند.فقط محض یادآوری میگویم که اهل ایمان، اراده و خواسته خود را تابع و پيرو خواسته و دستور خدا و رسول (ص) قرار می دهند و در هيچ امرى از امور بر آنان سبقت نمی جويند . شعار و عمل مومن بايد اطاعت و انقياد از دستور رسول (ص) باشد كه اطاعت پروردگار خواهد بود و این اطاعت از مصادیق تقوای الهی است.
هر گونه تقدم و سبقت بر ساحت كبريائى و بر رسول صلى اللّه عليه و آله در افعال اختيارى بشر ناگزير در آن شائبه تمرد و عصيان خواهد بود و این از ایمان و تقوا به دور است.پس متخلف باید در ایمان و تقوای خودش تردید کند.در انتها ، آیه با بیان علیم بودن خدا ( به اعمال و نیات) و سمیع بودن (به اقوال) امکان توجیه کردن تخلفات را نفی میکند.
نکته آخر که یادآوری آن نیکوست اینکه: فارغ از شان و سبب نزول آیه ، باید متوجه باشیم که حکم پیشی نگرفتن از خدا و پیامبر صلی الله علیه و اله در تمام افعال ما ساری و جاری است و کاسه داغتر از آش شدن به بدعت منتهی میگردد.
جناب عاشورائی با پرسش خود به تاپیک رونقی تازه بدهید.
یا علی