بسم الله الرحمن الرحیم
و آنگاه که پیمبرانی پی در پی بر خلق فرستادیم و هر قومی که رسول برآنها آمد آن رسول را تکذیب و انکار کردند. (سوره ی المومنون 44)
ما هیچ نفسی را بیش از وسع و توانائی تکلیف نمی کنیم و نزد ما کتابیست که آن کتاب سخن به حق گوید و به هیچ کس هرگز ستم نخواهد شد .(المومنون 62)
که همانا آیات ما بر شما (به واسطه ی پیامبران) تلاوت می شد و شما وا پس می رفتید ( و بر کفر می افزودید)(المومنون 67 )
آیا در سخن خدا و قرآن بزرگ فکر و اندیشه نمی کنند یا آنکه کتاب و رسول تنها بر اینان آمده و بر پدرانشان نیامده .(المومنون 68)یا اآنکه اینان رسول خود را نشناخته اند که او را انکا و تکذیب می کنند .(المومنون 69)خدا بعد از آنکه قومی را هدایت کرد گمراه نمی کند تا بر آنها آنچه را که باید بپرهیزند معین و روشن کند و محققا خداوند به همه چیز داناست (التوبه 115 )
فرمان نافذ خدا چون اراده ی خلقت چیزی کند و به محض اینکه گوید موجود باش بلافاصله موجود خواهد شد پس منزه و پاک خدائی که ملک و ملکوت و هر موجود به دست قدرت او و بازگشت بسوی اوست .(یس 83)
آیا خدایی را که نگهبان همه ی نفوس عالم با آثارشان اوست و برای خدا شریکانی از پیش خود جعل کرده اند بگو که نام خدایان خود را برگوئید یااینکه شما مردم نادان می خواهید خدا را به چیزی که در زمین از آن آگاه نیست آگاه سازید ؟ (الرعد 33)
همانا این قرآن خلق را به راست ترین و استوار ترین طریقه هدایت می کند (الاسراء 9)
انسان خیر و منفعت خود را می جوید چه بسا نادانی شر و زیان می طلبد و انسان بی صبر و شتاب کار است .(الاسراء 11)
و ما با آدم عهدی بستیم (که فریب شیطان نخورد- برای همه ی انسان ها د قبل از آفرینش ) و در آن عهد او را استوار و ثابت قدم نیافتیم.(طه 115)
آنگاه خدا فرمود اکنون همه فرود آئید که برخی از شما با برخی دیگر دشمنید تا از جانب من برای شما راهنمایی بیاید آن هنگام هر که از راه من پیروی کند نه هرگز گمراهشود ونه شقی و بدخت گردد(طه 123)
وهر کسی از یاد من اعراض کند همانا (در دنیا) معیشتش تنگ شود و روز قیامتش نابینا محشور کنیم (طه 124) او در آن حال گوید که چرا مرا نابینا محشور کردی و حال آنکه من در دنیا بینا بودم (طه 125)
خدا به او فرماید آری چون ایت ما که برای هدایت تو آمد همه را به طاق فراموشی نهادی امروز هم ترا فراموش خواهند کرد(طه 126)
آیا از گذشتگان که ما همه را هلاک کردیم و اینان در منازل و عمارات آنها می روند عبرت وپند نگرفتند و هدایت نیافتند (128)
صدق الله العلی العظیم
و برادر عزیز اگر تو مسلمان هستی
مسلمان از کلمه ی سلم نشئت میگیرد و به معنی تسلیم شدن در برابر فرمان و خواسته ی الهی است حال اگر به خواسته ی خدا راضی نیستی و حکم و عدالت او را قبول نداری پس بهتر است حتی خود را محب هم ندانی و حتی ادعای مسلمانی هم نکنی زیرا که با این سوال خدا عقل الهی و حکم واراده ی اورا زیر سوال می بری و در آخرت از تو به خاطر شک کردن به خدا ، اعمالت نیز زیر سوال میرود و اگر
قرار بود آنچه که امروز تو شبهه می کنی : کسانی که به پیامبری پیامبر و خدائی خدا در زمان ایشان ایمان آوردند کسانی نبودند مگر کافران که هیچ وقت با وجود پیامبر عظیم اشان اسلام نه به پیامبر بلکه خدا را تکذیب کردند و چون حکم خدا را برای دوباره زنده شدن قبول نداشتند (خدا را قبول نداشتند که وی بتواند مرد ها را دوباره زنده کند ) تا آخر عمر کافر ماندند و مردند و حال شما امروز خدا را به خاطر آفرینشش قبول ندارید و منزه بودن و درستی عمل خدا را زیر سوال می برید و همان طور که کافران زمان پیامبر به عقل زنده شدن را توسط خدا نمی پذیرفتند و عقل خود را بالتر از همه و از خدا و پیامبر بالاتر می دانستند و شما امروز انگار همه چیز را درک می کنید و می فهمید (از خهدا بیشتر ) و همانند کافران شبهه می آورید و در قبل گفتم شعور انسانی کمتر از آن هست که همه چیز را درک و بفهمد و و گیا اصلا آنچه را که خدا سرنوش ت و فطرت قرار داده قبول ندارید برای چی اصلا مسلمان شدی ؟ پدری ؟
من بعد از بلوغم بعد از چند سال تشهد گفته ام نه اینکه مسلملن نبوده ام اما آن زمانی که همه چیز برایم مشخص و قابل درک شد مسلمانی خود را اعلام کرده ام نه اینکه از پدر مسلمان شده باشم و به آن کفایت کنم ؟
شیعه هم معنی آن پیرو است اگر خود را پیرو ندانم فکر نمی کنم محرمبروم برای تسکین وجود عظیم صاحب الزمان در مراسم عزاداری شرکت کنم به بهانه ی مداح و رفیق و حال نمی روم در کم شده که اینان حق اند و تمام سعیم این است که در هر نفسمپیرو آنان باشم اگر شیعه جز آین است و برای صحبت های دیگر با ایمیل من مکاتبه نمایید و اگر مایلید در همین جا مطلب ر عرض کنید .
گدای ائمه
Jamshid2100@yahoo.com