شیعیان در اقامه عزای حضرت زهرا(س) کم نگذارند

مدیر انجمن: شورای نظارت

ارسال پست
Commander
Commander
پست: 509
تاریخ عضویت: جمعه ۱۳ بهمن ۱۳۸۵, ۱۰:۳۱ ب.ظ
سپاس‌های ارسالی: 747 بار
سپاس‌های دریافتی: 635 بار

شیعیان در اقامه عزای حضرت زهرا(س) کم نگذارند

پست توسط MAHDIYAR »

 تصویر 

 آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی:  

 شیعیان در اقامه عزای حضرت زهرا(س) کم نگذارند 

آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی با اشاره به فرا رسیدن ایام شهادت حضرت زهرا(س) گفتند: هر چه در زمینه بیان کمالات، فضایل و جایگاه والای حضرت زهرا(س) سرمایه‌گذاری کنیم، ارزشمند است و شیعیان در اقامه عزای آن حضرت کم نگذارند.

به گزارش مرکز خبر حوزه، معظم‌له در دیدار جمعی از فرماندهان یگان‌های رزمی سپاه خاطرنشان کردند: بر اساس روایات صدیقه کبری(س) بالاترین جایگاه را میان زنان عالم داراست و احترام قابل توجه پیامبر به آن حضرت بیانگر این مقام است.

ایشان با اشاره به مقام والای علمی حضرت زهرا(س) تصریح کردند: آن حضرت بالاترین معرفت نسبت به خدای‌تعالی را که برای انسان قابل تصور است دارا بودند و متأسفانه در سخنرانی‌ها کمتر به جایگاه رفیع علمی ایشان اشاره شده است.

آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی به خطبه آن حضرت و ضرورت تحلیل آن در مجامع علمی و عمومی اشاره کردند و یادآور شدند: در این خطبه مسایل مهمی چون حکومت، نظام و فلسفه احکام آمده است.

ایشان با بیان اینکه ما به اسلامیت خود و شیعه حضرت علی(ع) بودن افتخار می‌کنیم، گفتند: عزت خود را به این می‌دانیم که به احکام قرآن عمل کنیم، بانوان چادر داشته باشند، جوانان متدین باشند، بازار، دانشگاه‌ها و ادارات اسلامی باشند، معنای اسلامیت نیز همین است.

این مرجع تقلید همچنین در بخش دیگری از سخنان خود گفتند: قوای مسلح باید از موقعیت خود برای خدمت به نظام اسلامی و کسب رضایت امام عصر(عج) استفاده کنند و برای تحقق مقاصد آن حضرت تلاش کنند.

آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی تلاش در راستای حاکمیت اسلام و مأیوس کردن دشمنان را از مقاصد امام عصر(عج) دانسته و تصریح کردند: باید طوری عمل کنیم که خود را عضو سپاه و لشگر امام زمان(عج) بدانیم.
فَمَنْ اتبَعَ هُدايَ فَلايَضِلُ وَ لا يَشقَي( طه/123)
New Member
New Member
پست: 1
تاریخ عضویت: سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۸۶, ۲:۰۸ ب.ظ
سپاس‌های دریافتی: 1 بار

پست توسط جوجو »

 لعن الله قاتلی فاطمه الزهرا (س) 
ارسال پست

بازگشت به “اخبار مذهبي”